środa, 27 czerwca 2012

Kobieta niezależna, pewna siebie z ciepłem i osobistym urokiem


  Mam wielkie szczęście, że ostatnio trafiają mi się takie klientki. Jakby wymierzyć wartości i korzyści ze wspólnej pracy to ja otrzymuje bardzo wiele. Po takim dniu a zaczął się o 10:00 rano i zakończył o 22:00 nie licząc późnej kolacji, nie czułam zmęczenia
.
  Iza to młoda kobieta, pełna energii, wdzięku i humoru. Już na pierwszym spotkaniu, gdy omawiałyśmy plan działania i zakres usług czułyśmy pozytywną energię i wiedziałam, że praca z Nią będzie przyjemna. Osoby zgłaszające się do mnie przeważnie wiedzą, że chcą zmian i na take zmiany są przygotowane. Iza z takim zamiarem nosiła się od dawna i czekała odpowiedniego momentu. Iza jest kobieta niezależną, kreatywną, odpowiedzialną zarządzająca finansami dużej firmie. Pewności siebie jej nie brakowało i wiem, że rozpoczęta praca nad własnym wizerunkiem pójdzie we właściwym kierunku. To jeszcze bardziej wpłynie na jej kobiecość i pewność siebie na jej stanowisku.

  A oto co napisała po naszym spotkaniu:


"Witaj Małgosiu,
Chciałam Ci podziękować za wspólnie spędzoną sobotę. Minął już prawie tydzień od naszego spotkania co pozwoliło zweryfikować w codziennej praktyce trafność dokonanych zakupów. Wynik jest oczywisty - SUKCES J
Tak, tak ... mam piękne białe spodnie i całą listę innych pięknych i wygodnych rzeczy, które leżą jak ulał J To tak na wstępnie z DUŻYM DZIĘKUJĘ za wspólnie spędzony czas J

A co zostało w mojej głowie po naszym spotkaniu… COŚ na pewno, ale z pewnością jeszcze mnie nie raz poprawisz i uzupełnisz J a więc od początku:

Analiza kolorystyczna wykryła u mnie błysk w oku i uśmiech na twarzy przy kolorach żywych i mocnych (a może nawet ostrych) co:
+ potwierdza, że jestem panią zimą J
+ legalizuje w mojej szafie ukochane czerwienie, róże, błękity i fiolety,
+ wskazuje na kolor bazowy granat, grafit i wszelkie odcienie szarości plus jeden, jedyny brąz w odcieniu ciemnej gorzkiej czekolady (mroźny kasztan)
+ wybieram biel, która razi po oczach swym blaskiem i czerń, w której tylko zima może czuć się swobodnie
+ a więc kolory na fali mroźnego niebieskiego są w mojej palecie barw.

Nie dla mnie są natomiast kolory ciepłe, na fali żółci bo dodają mojemu wizerunkowi tego wszystkiego co każda kobieta chce uniknąć a więc zmęczenia, wieku, nielotności ….
Niemniej moją pomarańczową kurtkę skórzaną i turkusową koszulę mogę zostawić bo … mimo, że nie są to kolory z palety pani zimy to w młodym wieku mogę sobie jeszcze na to pozwolić nadrabiając uśmiechem.

Dodatkowo:
- w każdym stroju mogę szaleć z „aż” trzema kolorami J.
- warto zadbać też o to by garderoba wierzchnia (kurtka, płaszcz) ładnie współgrała kolorystycznie z moim strojem.

Analiza sylwetki wskazuje na:
- spódnice za kolonko by skupić uwagę na mojej pięknej kostce i łydce i pozwolić by wyobraźnia ludzka zakończyła równie dobrze to co fantastycznie rozpoczęła natura J
- spodnie …
jeżeli długie to proste lub zwężane na łydce i kostce
jeżeli krótkie to rybaczki (zaraz za kolonko) nigdy długość ¾ czy 4/5
- marynarka do spodni musi być nieco dłuższa by nie uwypuklać bioder
- marynarkę do spódnicy mogę mieć nieco krótszą (tak lubię J)
- sukienki i bluzki odcinane pod biustem są moimi sprzymierzeńcami
- dekolty w serek i okrągłe
- rękawy w bluzkach: krótkie, długie, do łokcia ale nigdy do połowy przedramienia (3/4, 4/5)  raczej dopasowane bo nietoperze już odleciały

Dodatki
- rezygnuję z kokardek, falbanek i podobnych ozdobników jako stałych elementów wykończenia mojej garderoby (szczególnie w strojach do pracy)
- kobiecość podkreślam apaszką/ szalem
- biżuteria zdecydowanie w kolorze srebra
- przy dużych ozdobach na szyję (koralach, etc)  rezygnuję z kolczyków lub pozostaję co najwyżej przy małych wkrętach
- do czarnych butów nigdy nie zakładam cielistych rajstop (zbyt duży kontrast) ale raczej grafitowe czy popielate
- Torebka, tak jak buty, ma być piękna bo to właśnie one decydują o moim wyglądzie a sukienka ma na mnie TYLKO dobrze leżeć

Pielęgnacja Twarzy:
- przy codziennej pielęgnacji należy pamiętać by dotyk twarzy charakteryzował się ruchem ku górze – przeciwnym grawitacji
- pealing – raz w tygodniu
- do pielęgnacji Twarzy i ciała warto włączyć naturalny kolagen, jako produkt naturalny spowalniający proces starzenia

To chyba tyle J
Czekam na kolejne wspólne zakupy bo na naszej liście zostało jeszcze kilka poważnych pozycji J (m.in. garnitur, spódnica, jeansy, kurtka wiosenna)

Serdecznie pozdrawiam,"


Kolejne zakupy już odbyły się. Iza przyszła na spotkanie ze mną w nowej garderobie i wyglądała pięknie. Jestem po wrażeniem jej osobowości, wewnętrznego ciepła. Mam kolejną fajną klientkę z którą chcę budować pozytywne relacje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz